Södra Lövvik.

2010-07-13 @ 13:28:28
Pappa bestämde sig för att dra iväg riktigt tidigt idag, han slet upp mig ur sängen klockan sju på morgonen och jag åt frukost, tog min pillerfrukost till och la mig sedan. Jag sov under hela seglatsen. Nu är vi i södra Lövvik.

Trots att vi ligger vid fastlandet så är täckningen dålig. Jag vill så gärna ladda upp bilder från skulefestivalen och lägga upp filmklippen, men jag får skjuta på det ytterligare.

Mitt mål att läsa i alla fall 100 sidor om dagen går som på räls nu. Jag kan inte släppa Harry Potter and the Deathly Hallows. Medan jag läser funderar jag också på hur i helvete man kan översätta J.K Rowlings böcker till svenska utan att det blir pannkaka av allt. Dialekter och brytningar hos vissa karaktärer, hur gör man det bra på svenska? Jag förstår inte.

Igår hade jag ett riktigt skrivar-il och författade ännu en "krönika" angående självskadebeteende, så när jag redigerat texten kommer jag lägga den här. Än än gång, håll till godo. Det kommer.


En av de bättre bilderna jag fick av Miss Jenssen!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: MaliN

Wow vilken bra bild du fick av Amanda :D ser ut som att hon kollar in i kameran :D

2010-07-13 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: