Baka baka liten kaka.

2010-07-21 @ 15:16:51

Double chocolate chip cookies.

 

 

Jag kan inte sätta fingret på det, men det är någonting som inte stämmer idag. Jag har tvingat mig att stiga upp, tvingat mig att gå till affären och handla, tvingat mig att baka. Nu ska jag bara tvinga mig att städa också. Det är inte roligt när man måste tvinga sig.

 

Men imorgon blir det andra bullar (eller kakor?), för då ska jag träffa Maria och Mariesan samt lyssna på Malin Frimodig (om allt går rätt).

 

Nu ringde klockan, kakorna är klara!

 

 

Jag idag.

 


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det på det viset du kämpar mot kilona?

2010-07-21 @ 17:01:34
Postat av: Maria

Jag trodde du skulle se henne ikväll. Åh, jag e så trött, fattar inte va folk säger ens. GRattis på namnsdagen i måndags <3

Ska sova nu, godnatt!

Kram

Maria

2010-07-21 @ 21:40:33
URL: http://villsombaravarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: