Min tillflyktsort.

2010-12-04 @ 17:14:02




Sagt och gjort, jag tog med mig hyrfilmer, pizza och annat smått och gott till Mary. När vi åt såg vi som vanligt OC, sedan såg vi Idol och hurrade när Olle åkte ut (för jag har förvandlat Mary till ett Idol-freak) och avslutade kvällen med att se filmen May som är sjukt skruvad.

Det är mycket tankar, vi har det båda tufft på olika sätt just nu, och kanske är det därför som det är bra att jag är här, att vi är tillsammans nu. Hon får mig att tänka på annat, att skratta, och så pratar vi ju allvar också men försöker göra saker som vi båda mår bra av.

Jag är trygg här med henne. Inatt sov jag dåligt, men det gjorde inget, för jag sov ju bredvid Mary, räknade hennes andetag och drev in och ur sömnen.

Hon har blivit min trygga tillflyktsort.


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: clarisse

låter härligt att ha en tillflyktsort:) och jag är glad för din skull.

2010-12-05 @ 13:49:44
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com
Postat av: Sanna

Du måste ha det tufft nu och vara väldigt förvirrad såklart. Det skulle jag ha varit. MEN det låter toppen att du har någon där vid din sida som gör allting bättre om så för en stund! Kramar

2010-12-05 @ 16:53:29
URL: http://raseriutbrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: