I det närmsta utsövt.

2010-08-23 @ 12:04:33

Äntligen!

 

 

Åh, jag är så trött trots att jag faktiskt SOVIT UT, jag skulle kunna sova mycket längre egentligen. Men till stor del känner jag mig utvilad och det är underbart. Jag behövde sova, jag höll på att bli vansinnig. Nu ska jag bara fortsätta. Vill helst träffa min läkare och klaga lite, fråga honom om vad han tycker och om jag ska få ett nytt recept på Nitrazepam, eller kanske någon annan medicin, utskrivet för sömnen. För konstgjord sömn är ändock sömn.

 

Idag ska jag åka och träffa en vän, vilket jag sett fram emot hela sommaren. Det har inte blivit av för att jag varit stressad med tusen saker att göra, men nu efter lite om och men så är jag fri och kan hälsa på henne. Yes!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: