Att få positiv uppmärksamhet!

2010-08-11 @ 17:05:53

Hanging by my amarula tree.

 

 

Nu har jag varit på stan och shoppat lite nödvändigheter, såsom hårfärg, vattenfast eyeliner, chips och dricka till myskvällen och så vidare. Det var faktiskt inte jobbigt. Det var snarare rätt roligt.

 

Mitt hår väcker en positiv uppmärksamhet, det är mycket bättre än att folk uppmärksammar mig på grund av mina ärr. Nej, barn pekar öppet på mitt huvud på stan och säger "Mamma kolla, fint!" och ett fyllo ropade idag till mig:

- Vilket rött hår! Det krävs sin kvinna att bära upp en sådan färg!

 

Då blir man glad.

 

Nu håller jag på att plocka i lägenheten, jag får finbesök snart av Cora. Därav chipsen och drickan, vi ska umgås och se någon film. Jag ser verkligen fram emot det, vi ses alldeles för sällan egentligen!

 

 

 

Såhär ser jag ut idag.

 


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Maria

Det kan komma nya hårda dagar

det kan stiftas nya vrånga lagar

varsamt måste varje steg försäkras

varje löv som faller måste räknas



ingenting är säkert garanterat

varje steg jag tar är kontrollerat



Då flyger jag som en gång Fågel Fenix

upp ur askan, upp ur sot och smuts

jag svingar mig som sagans Fågel Fenix

mina vingar heter liv och lust

2010-08-11 @ 18:07:38
URL: http://villsombaravarajag.blogspot.com/
Postat av: LM

Den här bilden längst ner var jättefin. Du passar verkligen i den där färgen. :)

2010-08-11 @ 18:14:52
Postat av: angelica

fin du är :)



Du måste ha haft jobbigt men det är roligt att se att du verkar må bra idag :) Eller bättre iallafall.

2010-08-11 @ 19:12:45
URL: http://aangeeliica.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, jag älskar den där spetströjan, toppen, klänningen eller vad det nu är för något du har på dig. sjukt snygg! och det är du också för den delen!



hoppas ni får en jätte mysig kväll. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: