Vad gör vi nu?

2014-09-19 @ 13:14:27
Jag har haft en ledig vecka, men nästa vecka kör jag igång igen med EBC. Jag hoppas bara att jag inte blir förkyld och slår sönder hela mitt schema.
 
Jag har fortfarande inte kommit över valet. Jag skakar på huvudet, förstår inte, och vad händer nu? Det finns inga vinnare här.
 
Jag har en del planer kring 12:e septemberrörelsen som jag hoppas kunna genomföra. Jag tror verkligen att föreningen behövs. Vårt fackeltåg gjorde människor intresserade och det kändes meningsfullt. Jag ska lägga upp bilder från manifestationen senare.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner samma sak. Hoppas de tar SD på allvar framöver och verkligen går på djupet med hur ogenomtänkt deras politik är istället för att ignorera dem. Jag röstade rött. Det fanns inget annat men det känns ändå som en förlust.

Oh, vad sa folk vid manifestationen?

2014-09-19 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: