Journaler.

2014-09-10 @ 17:15:38
Jag har inte ägnat bloggen så mycket tid den senaste veckan eller så, mest för att det händer så mycket nu. Jag har börjat vara på EBC och nu går dagarna fort! Jag känner mig stark och aktiv.
 
Jag har läst igenom ett år av mina journaler från psyk och jag är inte road. Det var rätt svårt att läsa om när jag bältats och påminner om hur dumma saker jag gjort. Jag är inte heller nöjd när det står att jag är psykotisk, jag skulle gärna vilja stryka det.
 
Snacka om att man blir satt under luppen på PsyA - det stod bland annat att jag hade torr hårbotten. Relevans?
 
"Välkänd patient med schizoaffektivt syndrom" är en mening som står mig upp i halsen nu.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: minna

Varför läser du dina journaler? Nyfiken. Hade din läkare någon åsikt om detta? Jag har alltid mött motstånd när jag nämnt att jag velat läsa mina journaler.

2014-09-12 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: