Frieri.

2014-09-08 @ 11:40:16
Dagarna går och det börjar kännas bra. Jag kan göra det här, jag kan fixa det. Jag kommer att fixa det.
 
Jag har lämnat blodprov idag, och imorgon ska jag träffa min läkare. Är det okej om jag börjar bli lite rädd nu?
 För allt jag vet så kan det ju kanske vara en tumör på hypofysen. Jag ska dessutom göra ett ultraljud på njurarna och jag känner mig som en enda röra av problem.
 
På tal om precis ingenting så blev jag friad till igår. Det var ett glatt gäng som förde liv och som stannade oss för att fria till mig. Jag avböjde och hamnade nästan i en gruppkram. Japp, nu är det inspark/nollning. Fy sjutton vad jobbigt att vara full redan vid tre på eftermiddagen. Men det är sådant här som gör att det är kul att bo på ett studentområde, det är mycket fart och roligheter.
 
Skrivandet har tagit paus. Jag har så mycket annat att göra just nu, men jag trivs med det också.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: