Finbesök och sånt.

2014-09-17 @ 18:19:14
Jag är helt slut av någon anledning, trots en power-nap. Jag känner att jag är i startgropen för att få en förkylning.
 
Idag kom Alex på besök med lilla Elsa. Det blev kaffe, prat och kaskadkräkningar - precis som det borde vara. Jag har saknat Alex så mycket och det var så fint att få krama henne och hålla i bebisen. Det är en speciell känsla när ett litet barn sluter sina fingrar runt ens finger.
 
Fortfarande känns valet som en riktig baksmälla. Frågan är, vad händer nu? Det är ju kaos i riksdagen!
 
Mitt hjärta sitter åt vänster.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Riksdagen är väl inget större kaos, regeringen däremot...

2014-09-17 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: