Ett år, älskade Maria.

2014-09-29 @ 12:43:57
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett år av saknad.
 
Jag skriver, raderar, skriver och raderar. Maria, det finns så mycket att säga men jag kan inte hitta orden. Du var färgklicken i mitt liv och det är få som jag delat både det svartaste och det ljusaste med. Du var en vän att lita på, en vän som jag älskade högt. Jag vårdar alla minnen ömt och jag sörjer att du inte förstod hur viktig du var och hur många människor du berörde. Du var unik och underbar.
 
Älskade vän, jag saknar dig så. Jag cirkulerar kring känslor som ilska, vanmakt, ångest men också glädje. Vi hade riktigt roligt tillsammans och du har lämnat djupa spår i mitt hjärta. Min vänskap med dig är evig.
 
Inga ord finns kvar, bara minnen och saknad. Vackra ängel, vila i frid.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: