Saari visar sin nuna!

2014-10-13 @ 17:40:44
 
 
Det känns himla fräscht med nytt hår. Eller nja, nygammalt kanske man ska säga. Jag har haft dessa under olika perioder under några år. Men jäklar vad snygga de är!
 
Veckan har börjat fint med ett besök hos Lynn, sedan hem igen och få besök av F från boendestödet. Mary hade redan städat en hel del innan jag steg upp ur sängen, stackaren har bara fått tre timmars sömn inatt. Jag sover nästan pinsamt bra, jag önskar att jag kunde överföra det till henne på något sätt.
 
Jag mår rätt bra, förutom den otroliga värken i ryggen. Motion, stretching och inte heller Tradolan med Alvedon hjälper tillräckligt. Jag blir ganska grinig av värken men annars så går saker bra för mig. F frågade rakt ut hur det var med rösterna, men det har varit ovanligt tyst i mitt huvud de senaste veckorna - trots minskad medicinering. Det får mig att hoppas och tro på ett friskt liv. Men som sagt, jag har lovat Mary att öka på medicineringen om jag skulle börja slira. Min läkare tyckte att det var ett bra löfte.
 
Dagens musik är blippblopp, mer specifikt Slagsmålsklubben och Detektivbyrån.
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet ju inte riktigt vad som är ursprunget till din ryggvärk men jag har erfarenhet av diskbråck som med jämna mellanrum ger mig smärtor både på grund av klämd ischiasnerv och muskelspänningar (kroppen har så fint försvar mot farligheter som kan drabba ryggen, om något verkar ha gått snett reagerar den med att låsa sig totalt, som en egenhändigt designad fixering, ryggskott är oftast det) och för mig ger spikmata och värmekudde en viss lindring. Och att tänka på hur man sitter, mycket viktigt. Hoppas det ger sig för dig, ryggont tar ner humöret en del minst sagt.

2014-10-14 @ 10:57:26
Postat av: Hanna

Åh, och när det var som värst var akupunktur en höjdare, fick dom där stenhårda ryggmusklerna att slappna av litegrann.

2014-10-14 @ 10:58:06
Postat av: Sanna

Sv: Det finns många som jag riktar detta inlägg till.

2014-10-14 @ 15:32:23
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: