Nu är det verkligen dags för fredagsmys!

2014-10-31 @ 17:44:51
God morgon!
 
Jag, Patie och Mary = PMS!
 
Lat som jag är så orkade jag inte vända på bilden, men vi har börjat plocka fram sakerna som ska göra vårt bord på Psykeveckan bäst!
 
 
 
Jag var vaken och alert när mamma och pappa ringde i morse. Vi åkte på ett möte och det gick bra, alla är nöjda och glad, speciellt jag.
 
Efteråt gjorde jag som jag alltid gör på fredagar. Jag gick till Sega Råttan och köpte två godispåsar, en med sura och salta saker till Mary och en med chokladsnäckor till mig. Ett rör Pringles och läsk blev det också. Hur jag trots dessa helger med godis och allt så lyckas jag ändå gå ner i vikt... jag tror att det beror på att jag numera dansar fram när jag är ute och går och att jag sköter mig rätt bra på veckorna när det kommer till maten.
 
Jag kom hem mitt på dagen och till min stora glädje var Patrice hos oss när jag steg innanför dörren! En av mina finaste vänner, så kul att äntligen träffa henne igen. Hon sminkade Mary och vi kollade lite youtubeklipp.
 
När jag föreslog rollspel för att värma upp oss inför Psykeveckan så blev jag nedröstad. Men vi pratade om att bemöta människor och förklara 12:e septemberrörelsen i ett nötskal. Det blir nog bra, vi är förberedda med informationspapper och egna referenser.
 
Ett paket med material som vi ska använda på måndag hade hamnat fel, på ICA Maxi och inte ÅC. Jag hade valet att vänta till måndag och hämta ut det på ÅC eller hämta det idag på Maxi, så jag ringde i panik efter någon med bil. K ställde upp och skjutsade mig, vi pratade mycket och jag skulle gärna vilja ha tid att sitta ner med henne och samtala. En annan gång, K!
 
Åter till allt jag gör på fredagar... När Patrice åkt hemåt så placerade jag mig i soffan, såg reprisen av Vänner och försökte koppla av. Fredag är lika med TV. Jag började se Dr Phil som handlade om en ätstörd familj och jag insåg hur otroligt less jag är på psykiatri och psykologi och valde att slötitta på sexan istället. Nu är det Cops, sedan kommer vi se nyheterna på fyran, fortsätta på samma kanal och se Postkodmiljonären och sedan Idol. Jag har tänt ljus och vi har myst upp oss med godis. Jag ser verkligen fram emot våra fina lugna fredagskvällar eftersom jag i princip får sitta ihop med Mary och återhämta mig. Jag är så upptagen numera men jag tycker om det också, bara jag får min egen tid och min tid med min älskling.

Dr Pepper och snus, glad fredag!
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: cajsa

Precis vad jag också kände o tänkte Sara! Vi måste ses o jag tror att vi har mycket att prata om. Du såg ju bara i bilen vad munlädret gick hihi. Kommer o hjälper till med 12 Septemberrörelsen till veckan.

2014-10-31 @ 19:12:02
Postat av: Sanna

Ha en supermysig fredagskväll!

SV: Nej men precis. Inte martyrskap utan för att jag kan ta det, det var också så jag menade.
Distans måste man ha om man ska sitta på nätet verkar det som.
Jättebra att också du har hittat detta och kan försvara dig på så vis, eller vad jag nu ska säga *trött hjärna*.

2014-10-31 @ 19:30:03
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: