Nattaktivitet.

2014-10-24 @ 11:51:00
Det har varit en underlig natt. Mary har nästan inte sovit alls och jag har sovit stötvis. Jag har drömt massor av starka drömmar som är så vidriga att jag inte vill berätta om dem. Det har varit en väldigt lång natt.
 
Men Mary har i alla fall fått hjälp för att få sova i helgen, jag ska hämta ut medicinen åt henne för hon är helt slut. Hon har sovit dåligt så väldigt länge. Egentligen skulle hon följa med mig till Kärnhuset idag men jag förstår ju att det inte går efter nattens frånvaro av sömn.
 
Så jag ska strax åka ner på stan och känna på instrumenten på Kärnhuset. Det ska bli roligt. Får se hur ringrostig jag är när det kommer till slagverken. Sedan ska jag gå på Sega Råttan och köpa fredagsmys i vanlig ordning. Ikväll blir det Idol.
 
Jag har laddat min iPod med Wintergatan och Slagsmålsklubben, helt insnöad är jag. Jag har favorit t-shirten på mig, ett motiv av en flicka som skjuter sig i huvudet och ut kommer fjärillar istället för hjärnsubstans, och så har jag en svart tyllkjol till.
 
Jag tänkte börja försöka fota lite mer och använda bilderna i bloggen, det är ju alltid roligt. Det kommer en videoblogg strax också, håll utkik!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Beasty

Det motivet har jag som bakgrund på datorn, så fint. Var har du köpt tröjan?

2014-10-25 @ 14:16:13
URL: http://justbeasty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: