Mycket och fort.

2014-10-12 @ 17:51:05
Det händer mycket just nu kring 12:e septemberrörelsen och jag känner att jag börjar få grepp om mina ansvarsområden. Jag hoppas och tror att vi kan hjälpa till att bygga en bättre och tryggare psykiatri i framtiden. Vi accepterar ingenting annat. Mer uppdatering kring det kommer sen.
 
Idag har jag halvslumrat under morgonen, sedan gick vi i vanlig ordning till boendestödet och fikade. Jag sänkte några koppar kaffe och har snusat sönder läppen.
 
Olivia hängde med på väg hemåt och vi lekte med songify-appen.
 
Mina dreads är jävligt snygga på mig måste jag säga. Bildbevis kommer nog imorgon!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

Dina dreads ät awesome!! :)

2014-10-14 @ 17:19:00
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.%20com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: