Magnetröntgen.

2014-10-11 @ 18:35:25
Idag har jag gjort en magnetrgen av hypofysen. Det var inte riktigt som jag föreställt mig. Jag la mig på en brits och en sköterska fixerade mitt huvud vilket var illa nog - sedan skjutsade de in mig med öronproppar och musik i hörlurarna, men det var trångt och instängt. Även fast det bara var huvudet som skulle röntgas så var halva min kropp inne i den trånga tunneln. Först reagerade jag med panik eftersom jag inte kunde röra mig och alla tänk-om-situationer ploppade upp i huvudet, som vad jag skulle ta mig till om jag behövde kräkas.
 
Jag använde mig av den DBT jag kan och blundade, föreställde mig att jag var någon annanstans. Efter 30 minuter var det klart.
 
Sedan åkte jag hem och vände i princip i dörren för att möta upp Mary på boendestödet. När vi fikat bort två timmar så gick vi hem.
 
Vi har tittat på American Horror Story och Mary har flätat in mina dreads. Jag är supernöjd och det är kul att göra någonting annorlunda med håret. Jag älskar att ha synthdreads!
 
Nu ska jag snaska godis och kramas med Mary <3
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: