Heligt förbannad.

2014-10-25 @ 18:53:39
Dagen började med bråk på facebookchatten så det har varit dålig stämning i mig hela dagen, jag är så arg och irriterad att jag vill skrika egentligen.
 
Jag lämnade Mary i sängen och gick till boendestödet med Puffen och Olivia, där träffade vi bland annat fina Anna vilket var sjukt kul. Hon är gravid och det går så fort!
 
Jag och Olivia (och Puffen) stannade inte hela tiden. Jag kände en viss irritation riktad mot mig från en annan brukare och då blev jag arg igen. Ja, dagen har verkligen gått i ilskans tecken.
 
Olivia stannade en stund hos oss, Mary kröp ur sängen när vi kom in. Vi hamnade i djupa diskussioner om religion och frågor kring bananflugor. Dampigt samtal, men Olivia har ju faktiskt ADHD.
 
Jag har myst med Mary och tyvärr älskling, vi måste se Så mycket bättre. Amanda Jenssen och Ola Salo är ju med... Jag älskar dem båda, framför allt miss Jenssen.
 
Min kjol luktar häst och jag vill göra elaka saker mot personen jag bråkade med på morgonen. Men annars är det okej.
 
Jag känner mig lite förkyld och hoppas att det går över innan Psykeveckan. Jag har inte tid att vara sjuk, jag ska arbeta. Vårt bord kommer vara det bästa bordet i Lindelhallen, kom förbi så får du se!
 
Förresten så känns det bättre att vara arg än att vara ledsen eller ångestfylld. Ilska är så mycket lättare att göra någonting konstruktivt av tycker jag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: