Godnatt med mascara under ögonen.

2014-10-30 @ 21:56:46
Jag har haft en fantastiskt rolig kväll med Mary och Olivia. En så klockren blandning människor vi är... Skämten var så grova att jag antagligen kommer skratta mig ur sängen när jag ska försöka sova för det är fortfarande kul, jag GRÄT av skratt vid ett tillfälle.
 
Det är en bra tid att vara levande.
 
Längtar fruktansvärt efter lördag då jag ska göra något så normalt som att gå ut på krogen. Det var länge sedan nu, jag har bott under en sten väldigt länge men nu känner jag hur det rycker i dansmusklerna. Dessutom behöver jag flamsa lite efter att ha jobbat mycket med 12:e septemberrörelsen och med EBC.
 
Men just nu behöver jag nog mest av allt sova. På återseende.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: