En vanlig måndag.

2014-10-27 @ 15:44:32
 
 
Vilken underbart skev katt jag har. Såhär mysigt hade vi igår när vi återinvigde ljusslingan i vardagsrummet.
 

Boendestödet har just gått. Jag har jagat folk på telefonen idag, diskat och dammsugit. Samtidigt har jag dansat mig svettig och rockat loss till elektopop och planerat lite inför Psykeveckan. Jag ska strax hämta favoritkoftan och mysa ner mig i soffan.
 
Imorgon har jag bokat musikstudion på Kärnhuset, det ska bli roligt. Det är en skön ventil för kreativitet när jag inte har en aning om hur jag ska fortsätta med boken jag skriver på. Jag måste liksom göra NÅGONTING skapande för annars är jag inte jag.
 
Jag är konstruktiv och inte destruktiv. Jag är stark och modig. Mitt liv tar ännu en vändning och jag njuter.
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Beasty

Den stilen var ju bara för mysig..

2014-10-27 @ 20:05:35
URL: http://justbeasty.blogg.se/
Postat av: yolanda

Kul med musiken! :)

2014-10-27 @ 21:53:05
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: