En avslutad vecka.

2014-10-03 @ 19:18:27
Jag har slutfört ännu en vecka på EBC. Jag kan och jag vill! Vi såg när Löfvén delade ut ministerposterna och sedan hade vi musik. Ärligt talat vet jag inte hur mycket jag får ut av det, vi sitter mest och bankar på slagverk eller sjunger visor som ingen känner till. Vi är en muppgrupp med en entusiastisk ledare. Du kan ju föreställa dig det! Jag hade gärna haft en lite större utmaning eller vad man ska säga.
 
Nu sitter jag i soffan med värkande rygg. Det blir boendestöd imorgon och på söndag, sedan ska jag och Mary hålla grupp på Kärnhuset för 12:e septemberrörelsen på måndag. Det är rätt mycket som händer nu på samma gång.
 
Ikväll blir det mys framför TV:n och sedan ska jag SOVA.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Lolo

Hej! Jag är en tjej som bor i stan o funderar på träffen ni ska ha på måndag på kärnhuset. Är det öppet för intresserade eller endast för medlemmar?

2014-10-03 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: