Det där med att ha fans...

2014-10-22 @ 15:34:08
Jag, lilla Sara från Ålidhem i Umeå, har "fans" som följer mig. Ja, det finns människor som erkänner sig som fans till mig lite nu och då.
 
Ärligt talat så förstår jag inte det. När någon säger att de är ett fan av mig så känns det som att de sätter upp mig på en pidestal som jag för det första inte förtjänar, och för det andra så känns det mycket underligt att bli beundrad och sedd på det viset.
 
Jag vill inte ha fans. Jag vill möta jämlikar. Tar man kontakt med mig så blir jag gärna bekant med människan i fråga. Det skulle vara så dumt annars, som att jag skulle vara bättre. Man kan också ge varandra beröm utan att underordna sig till att vara ett fan, för jag ÄR stark när det behövs och det är alltid väldigt roligt att få höra det från andra, att det på något vis syns.
 
Så kalla dig inte ett fan. Skriv till mig som en jämlik, så kan vi vara fans av varandra istället. Det tycker jag vore mycket bättre.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

jo förstår dig men du är en person som får en att få ny energi att kämpa vidare.

2014-10-23 @ 18:15:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: