Bilder: Take Queer med förfest.

2014-11-02 @ 18:37:32
Petra och Mary klubbar. Den orangea typen råkade bara hamna på bild.
 
Jag älskar dig IN I ÅN!
 
Petra gjorde smoothies på vår förfest med havremjölk, banan, kakao, avocado och kokosolja!
 
Min snygging <3
 
Jag und Petra suger på våra smoothies.
 
Olivia (snyggihåret) och jag (ocksåsnyggihåret).
 
Pumpafoto.
 
Pumpafoton.
 
Pumpafoton.
 
 Pumpafoton.
 
 
 

Jag hade väldigt kul igår, min lilla kollaps till trots. Jag har bilder att som bevis! Vi var grymmast på stället och lätt det bästa sällskapet. Saknade Sofia bara. Mer bilder kommer sen.
 
Playlisten innan utgången finns här: TWERK IT PETRA!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Minna

guuu vad fina ni var!

2014-11-02 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: