Oändligt älskad och saknad, 3 år.

2014-05-21 @ 12:27:41
 
 
Idag är det 3 år sedan min Malin CrazyGirl gick bort. Tillsammans var vi ett fenomen, någonting som världen aldrig tidigare skådat. Vi var speciella, tillsammans. Geografiskt åtskilda men alltid kind mot kind, alltid älskandes. Hon följde mig i varje steg i min utveckling, och jag i hennes. Vi var oslagbara, fantastiska och förenade.
 
Det finns så mycket att säga, men orden fastnar i halsen för sanningen är att jag inte kommit över det här än, jag kan inte låta henne vara död eftersom det inte är rättvist. Hon skulle leva, hennes roll i mitt liv är så pass stor att jag känner mig förintad av sorg och ändå kan jag inte gråta, för börjar jag gråta nu så kommer jag aldrig att sluta.
 
Jag fingrar på halsbandet vi delade, var sin halva av ett hjärta med yin och yang. Även om vi stod varandra närmre än vad man kan mäta så var hon väldigt ensam och den stora sorgen är att hon nog inte visste att hon var definitionen av perfekt.
 
Vad ska jag säga? Jag är trasig utan dig, utan möjlighet att bli hel igen. Du kommer alltid att saknas och jag tror att jag kommer få förenas med dig igen, någon gång, någonstans.
 
 
Jag går från klarhet till klarhet
till mörkerrum
jag citerar hennes ord tills jag blir stum
och trots att jag hävdar bestämt
att ingenting har hänt
så förnimmer jag infektionen i mitt blod
en svart pest i mitt hoppfulla mod
liksom dog en aning
då hon helt utan förvarning
försvann
jag önskar det fanns tid
men jag vet att där en värld upphör
tar en annan vid
jag kanske tog för mycket för fort
men jag vilar i att den finns en förlåtelse
bakom himmelens port
Jag ska samla styrka i den hud du rörde
den själ som du förförde
berörde, men inte förstörde
jag låter mina våldsamma hjärtslag
bli en hyllning för varje dag
vi delade, alla gånger vi felade tillsammans
men också allt vi gjorde rätt
det liksom betyder mer nu
på något sätt
Jag ska andas åt dej
gråta för dej
förlåta orättvisan, den hårda och kalla
för dig ska jag falla och falla och falla igen
och resa mig och älska dig i evigheten
för kärleken är aldrig ond, ens om den
stannar av
kära mjuka skratt kommer färdas
över oändliga hav
för en tid som var en sång
för att som var värt en gång
kommer jag så småningom
att le igen
större än en själsfrände
var min själsvän

- Skriven av Malin Frimodig
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: MsTibbs

Kärlek försvinner aldrig <3

2014-05-21 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: