Eurovision Song Contest (ESC).

2014-05-10 @ 17:44:56
Sömnen krånglade i natt också. Det är typiskt, när jag behöver den som mest!
 
Jag gick på boendestödets öppet hus idag. Mötte upp Mary där och sedan gick vi hem tillsammans. En vän var på besök och jag blekte Marys utväxt, jag hoppas att det blev hyfsat i alla fall.
 
Nu har vännen åkt och Mary sover för att orka med hela ESC ikväll. Jag har inga som helst förhoppningar om att Sverige ska komma långt i kvällens tävling, tvärt om tror jag att det kommer gå rätt dåligt för oss, men det är ju ett kul jippo ändå. Jag har duschat och känner mig fräsch. Jag påtar på lite med att plocka saker, laddar med värmeljus och rökelser för kvällen och myser med ett glas cola just nu.
 
Jag tror minsann att jag ska lägga mig brevid Mary en stund och bara njuta av hennes närvaro. Jag har saknat henne så mycket och får behålla henne över natten.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: