Puffen är hemma!

2014-03-10 @ 20:10:31
 
 
Puffen är hemma! Mamma kom förbi med honom mitt på dagen. Han har varit på kollo och är i god form. Älskade pälsbollen!
 
Idag har vi städat utan och sedan med boendestödet (vi började tidigare), sedan sprang jag till bussen för att hinna till ett läkarmöte. Min KANS var med och läkaren var faktiskt samma som skrev ut mig sist jag var inlagd. Han var lyhörd och vänlig. Vi diskuterade tiden efter utskrivningen, min medicinering och panikångest.
 
Hoppade på bussen, åkte till ÅC, blev raggad på av en a-lagare och mötte upp Mary. Vi handlade, välsignade med dramaten promenerade vi hem. Nu är jag nyduschad och det känns bra.
 
Nu är jag trött och nöjd över dagens prestationer. Dags att krypa ihop inför natten och hoppas på en god natts sömn.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: