Odjur.

2014-03-03 @ 13:12:15
Sakta men säkert återtar jag hemmet. Boendestödet kommer vilken minut som helst, men vi har redan påbörjat städningen. Det var rätt spännande att dra ut allt under soffan och dammsuga upp det, vi hittade diverse bollar och skräp. Och massor med damm, såklart. Men nu är det fixat och det ger en känsla av tillfredställelse. Sedan jag såg den där lilla silverfisken i badrummet så har jag varit livrädd för smuts-kryp. Vi hittade inga under soffan tack och lov, och det blir att skrubba avloppen sen.
 
Igår såg vi Tal till nationen med Betnér. Jag gav Betnérs samlingsbox till Mary och vi har haft mycket nytta av den. Igår skrattade vi så mycket att jag faktiskt kände "nu orkar jag inte mer", haha.
 
Nu kom boendestödet. Avslut.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: