Melodidrama.

2014-03-09 @ 12:42:39
 
Melodifestivalen igår var en riktig rysare. Jag tycker att det fanns många bra bidrag, men till sist bestämde jag mig för att Ace Wilder skulle få vinna. Rent taktiskt tror jag att det vore bäst faktiskt, men tyvärr fick Sanna Nielsen två ynka poäng mer än Ace Wilder och vann tävlingen. Hennes låt var trist tycker jag, om hon skulle ha vunnit med någon låt genom tiderna så skulle det varit Empty Room. Den här var ganska intetsägande måste jag påstå.
 
Bilderna ovan är tagna med min nya kamera. Den tar bra bilder även när det inte är så ljust, jag är helt förtjust i den. Jag ser ut som skräp så jag väljer att inte ta bilder på mig själv. Jag måste färga om håret, jag ser typ skallig ut av utväxten. Nä, det blir mycket katt- och Marybilder istället.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: