Födelsedagstjohej.

2014-03-01 @ 17:59:55
För ungefär en timma sedan kom vi hem från Holmsund där vi firat födelsedagar. Just idag var det Moas dag. Det var riktigt trevligt, god mat och gott sällskap. Massor med barn, vilket jag inte är van vid. Vad går ungarna på egentligen? Är socker så starkt? Jag hängde inte riktigt med i deras tempo och blev riktigt trött trots att jag satt stilla. Ungarna kommer nog slockna som ljus ikväll, och jag med. Det är nästan så att vi får se om det verkligen orkas ses någon Melodifestival.
 
Helt slut! Tack Micke och Matilda för dagen!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vad kul med kalas!

2014-03-01 @ 18:45:39
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: