Fint paket.

2014-03-23 @ 15:49:35
Som vanligt var jag trögstartad på morgonen, "råkade" somna vid lunchtid och vaknade en timma senare. Jag bestämde mig för att gå till boendestödet, vilket jag också gjorde och det var trevligt. Boendestödet har verkligen blivit min oas på helgerna när jag oftast tappar greppet helt på grund av att allt liksom saktar av när alla är lediga inklusive jag.
 
Efteråt var jag och handlade lite. Toapapper och diverse frukt blev dagens fångst.
 
Jag hämtade också ut ett paket som jag slet upp direkt när jag kom hem. En klänning! En snygg klänning som jag ska ha på mig på fredag tror jag. Den var lite stor i bysten, jag är inte så kurvig, men den är jävligt snygg och jag känner mig fin i den. Då får jag använda en svart tyllkjol som underkjol för att få det rätta "fluffet".
 
När ska jag färga håret då? Bra fråga. Jag avskyr hela proceduren men det är ju så fint med rött hår... Jag har en mäktig utväxt tyvärr.
 
Ytligheter. Kan inte leva med det, men inte heller leva utan det.
 
Ta en banan och var glad.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: