Sömnprat.

2014-06-17 @ 12:12:01
Jag väckte mig själv tidigt på morgonen av att jag pratade i sömnen. Jag pratade och pratade, sedan sa jag till Mary att "jag pratar i sömnen". Sedan skulle jag berätta vad jag drömt, i halvvaket tillstånd. Gud vad jag pladdrade. Stackars Mary.
 
Idag ska jag gå en sväng på ÅC och hämta mediciner samt försöka handla lite. Jag är piggtrött, för pigg för att vila/sova men för trött för att egentligen göra någonting. Peppar mig själv, säger att jag orkar. Vi ska tvätta idag också, vi försöker göra det en gång i veckan nu för att det inte ska bildas berg av smutstvätt. Vi bokar alltid en ny tid efter den vi just haft numera.
 
Jag ska käka lunch och se till att jag samlat all smutstvätt.
 
Målet för idag är att skriva en sida till mitt bokprojekt. Diciplin! Förhoppningsvis släpper slemproppen snart och jag kan skriva och skriva igen.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: