Riktlinjer.

2014-06-25 @ 12:39:35
Att handla är döden, men oj vad skönt att ha ett fullt kylskåp. För någon vecka sedan ekade det tomt men nu har vi lite av varje där. Jag hoppas att solen får skina så att vi kan lägga oss ute på en filt och äta jordgubbar. Det vore en liten bit av himlen.
 
Jag har fått en crush på Loka Crush som jag inhandlade idag med boendestödet. Jag köpte diverse annat också och tänkte unna mig sushi men den hade gått ut och gammal rå fisk... nä tack.
 
Idag ska jag försöka få lite skrivande gjort. Det och vika kläder. Så härlig vardagen kan vara! Och ikväll väntar drama då vi ska se dokumentärserien om Lindsey Lohan. Jag föredrar en rätt dramalös tillvaro, jag kan ju alltid uppleva det i böcker eller TV. Det är inte min skit och det är skönt.
 
Helst av allt vill jag bara sova men jag har gjort upp med mig själv om att det inte funkar att göra så. Jag får inte. Det går emot mina riktlinjer för att jag ska må så bra som möjligt.
 
Jag har gett upp hoppet om att min läkare ska ta kontakt med mig. Jag har väntat i två veckor snart, men idag hämtade jag ut recept så att jag i alla fall håller näsan ovanför vattnet på den punkten.
 
På med lurarna, jag skärmar av mig från världen ett tag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: