Oinspirerat.

2014-06-13 @ 18:42:40
Vi sov till 12.00 idag. Herregud, la någon extra sömntabletter i min Loka? Jag kanske tog igen missad sömn eller någonting.
 
Såklart gick lampan i badrummet igår kväll. Jag gick till macken idag och köpte lite godis och hoppades att jag valde ut rätt lampor ur OKQ8:as sortiment. Det gjorde jag och nu är det bytt och vi behöver inte kissa i mörkret längre.
 
Jag HATAR sådana där små saker. Igår hade vi inget varmvatten och sedan gick lampan. Dagens i-landsproblem...
 
Ursäkta för ett så oinspirerat blogginlägg. Dagen har haft så lite substans och jag har flackat fram och tillbaka i humöret samt haft en oförmåga att läsa eller någonting annat som kräver koncentration. Jag har legat och lyssnat på musik istället.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: