Livsplaner.

2014-06-26 @ 21:02:42
Ärligt talat så har jag haft en dålig dag. Inte så att det hänt något dåligt, det har varit en bra dag, men jag har varit tröttare än vanligt och försökt hålla humöret uppe fast jag bara ville krypa under täcket och sova bort hela dagen. Jag har väl gjort det bästa av dagen och det kanske jag ska ge mig själv cred för, men jag kunde gjort det så mycket bättre.
 
Jag har åtminstone städat och duschat. Inte postat brevet till syster, det gör jag imorgon. Mañana, mañana - eller hur?
 
Är grymt avundsjuk på mina föräldrar som är ute och seglar. Jag kanske ska lära mig segla ordentligt och skaffa en egen båt. Finns intresse så finns det möjlighet. Jag kan inte göra allt på en gång som jag plötsligt vill göra. Jag vill börja på EBC NU och plugga NU, men det skulle inte fungera. Inte det sista i alla fall. Och EBC öppnar i september. Och just det, jag har bestämt mig för att ta körkortet, helst NU. Jag måste ge mig själv lite tid här, jag behöver en yrkesmässigt VD (tack Filip och Fredrik) som kan hjälpa mig att styra upp mitt liv på ett vettigt sätt. Nej, jag är absolut inte hypoman (I wish), men jag vill göra mitt liv bättre och bättre. Jag vill utvecklas. Det är dags att ta ännu ett steg i trappan mot framgång.
 
Jag hoppas på bra sömn i natt så att jag är starkare imorgon. Jag ska ta sovmorgon och jobba med skrivandet under dagen hade jag tänkt.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: