Jag kan inte sluta stressa.

2014-06-02 @ 16:14:39
Jag stressar så att jag blir snurrig, innan boendestödet F gick så sprang jag omkring som en huvudlös höna. Jag har lagt till ett par saker på listan och även vila, men vilan är svår att grabba. Så var också borsten till toaletten, jag städar badrummet imorgon. Huvudsaken är att jag gjort allt det andra och att katterna har fräscha lådor.
 
Jag handlade efter min inköpslista idag, och la till Loka Crush samt hundgodis och bajspåsar. Jag glömde såsen till lasagnen jag skulle göra och rusade in på affären igen med vetskap om att laxen och glassen tinades där jag lämnat dem med F. Stress stress.
 
Vi gick hem efter det och det var en extra lång väg eftersom jag fick skavsår. Varje steg gjorde ont. Jag hade dessutom fyllt vår "dramaten" och en kasse med saker så det var inte lätta saker att bära hem. F tog kassen i sin cykelkorg vilket var väldigt snällt.
 
Jag vara så snurrig när hon diskade och jag gjorde lasagnen. Jag blev virrig av stressen så jag glömde att jag skulle ställa in den i ugnen också. Vi hjälptes sedan åt att tömma kattlådorna, jag sköljde och skrubbade dem rena och nu kör vi på Everclean Less Track som luktar gott.
 
Jag har rensat här hemma också, sist av allt bar jag ut en otroligt tung svart sopsäck med skräp och nu är det borta för alltid. Tack så mycket.
 
Jag kommer inte behöva gå och handla mer på ett bra tag. Jag har gjort matlådor och köpt mycket annat ätbart. Men medicinerna glömde jag hämta ut. Mañana, mañana...
 
Nu ska jag chilla. Bara vara, en stund. Annars blir jag nog tokig om jag inte var det innan, vill säga.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: