Fokus nu.

2014-06-17 @ 19:14:58
Det gick bra att handla idag. L från boendestödet tyckte att det gick undan, med undantag för besöker på apoteket men det var inte mitt fel. Det sägs att jag handlar som en "man", jag bara går in och tar det jag ska ha istället för att strosa omkring och klämma, känna, titta, lukta och så vidare. Jag gillar inte att gå i affärer egentligen. Ingen gillar väl att handla, men jag har lite ytterligare problem med det.
 
Men det blev halvgjort, det vill säga att jag plockade på mig så mycket som min dramaten orkade. Sedan banade vi väg hem igen.
 
Jag fick en idé till mitt bokprojekt som jag verkligen gillar, så nu sitter jag och filar på en prolog samt fortsättningen på den sista delen. Skriver, skriver om, tar bort, lägger till. Jag känner mig motiverad, men det är inte lätt att sy ihop den här påsen kan jag lova. Ibland känns det som att jag skrivit in mig i ett hörn, men det ger egentligen bara en chans att göra någonting oväntat. Jag gillar det.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

härligt att det går bra med skrivandet! :)

2014-06-17 @ 21:16:30
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: