Blomsterflickan.

2014-06-09 @ 17:31:00
 
 
Idag är en sömnig dag, Ändå har vi tagit itu med hemmet och städat vilket känns som en enorm lättnad. Imorgon har vi tvättid, på onsdag ska jag på tre möten och så vidare. På söndag åker vi till Luleå för att besöka Malins grav. Vi har det vi gör.
 
Jag sov en stund idag, fast det kändes som en blinkning. När jag öppnade ögonen och satte mig upp så såg jag ett glas med egenplockade blommor i på mitt sängbord. Det var en så fin gest av Mary som gått ut och plockat dem att jag nästan kände för att gråta. Så vackert. Det betydde så otroligt mycket för mig. Min blomsterflicka!
 
 
Vädret är inte på min sida idag. Tunga moln hänger över oss och hotar med regn. Det blir ett väldigt skumt ljus i lägenheten, för ljust för att tända lampor men ändå för mörkt för att låta bli. Kanske kan jag tända ljus och göra två flugor på smällen på något vis. Mysbelysning.
 
Ryggen krånglar idag, så pass mycket att jag känner att jag behöver klaga. Det är bara att stretcha skulle jag tro. Jag har fyllt i papper och lämnat in för att byta vårdcentral och i veckan ska jag försöka få träffa en sjukgymnast eller åtminstone få en tid. Jag varken vill eller kan ta så mycket Alvedon och Ipren, och det hjälper hur som helst inte särskilt mycket. Det är någonting mycket komplicerat som händer i ryggen, jag tror att det är en blandning av ischias och ett snett bäcken, men jag är inte säker. Jag behöver hjälp.
 
Så fort jag lokaliserat laddaren till min "vanliga" kamera och använt den så kommer en videoblogg.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jesuite_magnus

<3

2014-06-10 @ 02:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: