Välkommen fredag.

2014-07-04 @ 18:30:52
Idag sov jag ut, åt frunch och la mig i solen en stund. Underbara sol. Jag har aldrig varit en sådan som bara kan sitta i solen men jag uppskattar den på ett annat sätt nu när den inte dyker upp så ofta. Dessutom har jag sett det som slöseri med tid att lapa sol, men nu har jag ju tagit semester och därmed tid för sådana saker. Då upplever jag inte tiden som slösad, heller.
 
Vi cyklade i eftermiddags upp på samhället. Jag fick lov att ta pappas cykel och jag förstår verkligen inte varför herrcyklar har en stång som kan göra att man får så ont. Mycket ovettigt. Men jag tog mig i alla fall fram på den. Vi skulle hälsa på Rebecka men hon hade stängt, kanske ligger hon och lapar sol också? Hur som helst så gick vi på Apoteket och fortsatte sedan ner till mormor. Vi har fikat och pratat, hjälpte henne att vika lakan innan vi for. På vägen handlade vi en skvätt, typ mackor med tillbehör, mjölk och vaniljkvarg.
 
Inga planer är skrivna i sten, vi tar det som det kommer.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: