Tillfälligt avbrott.

2014-07-30 @ 21:00:14
Mamma tog med mig på shopping idag. Jag kan inte förstå att jag faktiskt orkade allt. Att ha gått från lite stimuli till ett fullt Coop Forum var ganska mycket på en dag. Vi shoppade allt från dammsugartillbehör, kattsand/mat till kläder och underkläder på Kappahl. Vi tog en läskpaus mitt i det hela.
 
Därför är jag rätt trött nu. Jag har permission över natten och kommer sedan ta helgperimission. Det är vidrigt på avdelningen, varmt och många långa dagar. Jag har visserligen behövt det, ett tillfälligt avbrott, men nu börjar jag verkligen vilja åka hem. Jag vet inte om de kan tillföra så mycket mer för mig... allt handlar om min säkerhet. Jag känner att jag lika gärna kan vara deprimerad hemma faktiskt. Men, för säkerhetsskull, helgpermis först.
 
För ja, jag är inte på topp. Kan inte påstå annat. Och det finns inte mycket mer att säga om det egentligen.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: