Sommarbilder.

2014-07-07 @ 19:04:26
SOMMAR!
 
SEMESTER!
 
Puffen chillar.
 
 
Här hängde vi större delen av vistelsen i Nordmaling.
 
High five!
 
 
 
 

Nu sitter jag på hemmaplan och tittar på bilderna jag tog på vår "semester". Vi åkte in tidigt idag med Malin och David och sedan sov jag ett par timmar innan boendestödet kom. Nu ser jag tillbaka till dagarna i Nordmaling och känner mig rätt nöjd. Ett miljöombyte var på sin plats!
 
Solen har varit vår vän och värmt oss om dagarna. Helt otroligt. Det som varit svinkallt fram till nu. Kanske finns det hopp för sommaren.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

var riktigt skönt, trots mina dippar. Ser fram emot nästa sväng :) Speciellt nu när det är sommar på riktigt *peppar peppar*

2014-07-08 @ 05:58:12
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: