... och himlen öppnade sig.

2014-07-01 @ 14:17:17
Jag fick en dusch idag. Utomhus. Vi hann just komma ut när det började droppa, sedan hällregnade det på vägen hem. Jag var så blöt att jag kunde vrida ur min t-shirt som dagen till ära var vit. Mitt nyfärgade röda hår droppade ner på tröjan och jag fick duscha den för att få bort det röda. Det kändes lagom roligt. Jag kunde i alla fall hålla mig för skratt.
 
Medicinerna i ApoDosen är fixade och biljetter bokade, imorgon åker vi! Det känns riktigt kul. Jag känner mig lite stressad men det kommer nog släppa när vi väl är på väg. Jag ska bara hämta ut Solian, sedan ska jag börja packa lite smått. Vi kommer få flera lugna dagar då vi kan göra allt eller inget, precis vad vi vill i en mjukare värld. Miljöombyte och mys. Hoppas att vädret är på vår sida också.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: