Ingen färdtjänst för mig.

2014-07-10 @ 18:58:11
Nu blev jag ju lite stressad. Det visar sig att Nordmalingsmarknaden är nästa helg vilket innebär packande och resande. Jag hatar att åka kollektivt, det är hemskt ångesttriggande. En gång i tiden hade jag chans på att få färdtjänst, men jag tackade nej. Varför? Jo, för att jag inte vill mata min ångest, eller låta den bestämma över mig. Den skulle få mer makt om jag gav efter, dessutom skulle jag nog bli rätt lat. Nej, jag måste åka buss och tåg som alla andra eftersom mitt mål är att vara som alla andra.
 
På något sätt får jag fixa det, vänja mig vid tanken under en veckas tid. För andra kan det verka ganska simpelt men för mig är det svårt.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: