Grattis Sharon!

2014-07-12 @ 16:06:59
Jag tror att jag vaknade på riktigt för en timme sedan på låtsas för tre-fyra timmar sedan. Morgonångesten har lättat, men det tog många timmar. Jag blir helt slut.
 
Idag fyller Sharon den Adel 40 år, grattis! Jag har lyssnar på Within Temptation sedan de började med Enter och det är absolut ett av mina favoritband. Tyvärr hade de sin musikaliska höjdpunkt när de gjorde albumet The Heart of Everything, efter det har det gått utför när de börjat med någon fom av speed-metal och lämnat den symfoniska hårdrocken. Senaste albumet Hydra är en besvikelse. Men Sharon är fantastisk och vi har bjudit henne över på kaffe när hon får tid över.
 
Det är intressant att se deras musik-DVD:er och se hur de utvecklats, från Enter/Mother Earth-eran till The Silent Force och sedan se dem briljera i Black Symphony. Sharon är mycket säkrare som sångerska nu och har utvecklat sina fladdrande händer till någonting som bara flyter på.
 
Within Temptation är ett band som gjort skillnad i mitt liv. Tack Sharon den Adel.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

grattis sharon!

2014-07-12 @ 16:14:17
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: Anonym

Utopia är en fantastiskt vacker låt. Älskar det mesta som de gjort men håller med om Hydra.
Fast Summertime Sadness covern är bra.

2014-07-16 @ 00:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: