Dåligt väder och dåligt mående uppskjutet på grund av semester.

2014-07-03 @ 14:09:41
Det är en vacker dag. Solen visar sig, träden prasslar i vinden och fåglarna kvittrar. Alla ljud är mjuka men för det mesta är det tyst, till skillnad från hemma. Vi har legat ute på gräsmattan och solat lite, ätit en lättlunch och har lekt med Puffen ute på gården. Det är ett litet paradis om man bara tillåter det att vara det.
 
Jag har sovit ganska bra i natt, men drömt mycket och vaknat. Det gör ingenting, jag fick mina timmar. Stackars Mary har bara sovit ett par timmar och har ont i ryggen. Jag skulle vilja hela henne. Förhoppningsvis blir det bättre snart. Hon är i ryggläge just nu så jag ska försöka vara tyst och hoppas att hon får vila.
 
Det här är höjdpunkten, början av semestern. Vi lunkar på och snart har jag hittat exakt rätt takt.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: