Årets första mjukglass ute.

2014-07-11 @ 19:49:23
Glad Puff!
 
 
Vända dygnet rätt är inte så lätt, när man har noll motivation egentligen. Morgonen är så seg, JAG är så seg. Och morgonångesten... jag vill bara sova bort den. Suck. Men jag ska inte ge upp. Tips på vettiga skäl att gå upp på morgonen, som verkligen drar en ur sängen, mottages gärna. Kanske schemalägga saker på förmiddagen så att man inte har något val än att gå upp?
 
Idag har jag fått träffa min käre bror och hans fästmö. Jag, Mary, Åke och Teresa tog en mjukglass i rådhusparken och sedan strosade vi runt lite i stan. Det var väldigt trevligt men det är synd att det blir så sällan vi ses. Nästa gång blir nog till jul... det är långt kvar.
 
Någon som inte har några bekymmer alls nu är Puffen. När vi var ute och promenerade så hittade han en tennisboll - hans favorittyp av alla bollar som finns. Han har jobbat hårt på den och är sjukt nöjd.
 
Nu blir det en lugn kväll framför TV:n skulle jag tro.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: