Personligt.

2014-01-09 @ 13:19:34
Nu tar jag semester från mig själv och har åkt till mitt föräldrahem. Jag vet inte hur länge jag stannar, antagligen tills mitt huvud slutat snurra och jag känner att jag är på rätt väg igen.
 
Det finns så mycket att säga men... men vadå? Det är personligt. För personligt för en personlig blogg till och med. Jag vill egentligen skrika om allting men jag väljer orden noga för att dölja vissa saker som inte behöver spridas över nätet.
 
Summan är alltså att jag inte har något att säga nu och jag undrar varför jag postar det här inlägget.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Thina

Hoppas du kan vila upp dig ett tag och må bättre.
Det är nog bra att ha lite privat även om din blogg är rätt privat. Men gränser är bra att ha.

Ta hand om dig.
Kram

2014-01-09 @ 15:58:22
Postat av: Anonym

Ja, ta hand om dig. Gör det du kan för att du ska orka. Krama på Puffen och ta det lugnt hos föräldrarna.

2014-01-09 @ 16:21:10
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Ta hand om dig fina! KRAM

2014-01-09 @ 17:43:05
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: