Nyårsafton.

2014-01-01 @ 18:30:42
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår hade vi nyårsfest, en väldigt liten fest, men trevlig ändå. Tommy, Olivia, Mary och jag åt middag ihop och sedan kom Daniel och ännu senare fick vi finbesök av Malin. Jag önskar att jag inte var så trött som jag var, för kvällen hade potential. Det blev absolut inget fylleslag för mig, jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta när det är läge att dricka eller ej. Jag smuttade på lite Amarula.
 
Självklart såg vi Grevinnan och betjänten, och Tommy hade med sig roliga saker som egen is gjord av energidryck, drinkparaplyer och fyrverkerier. Jag var lite rädd för fyrverkerierna, vi stod så nära när vi fyrade av "paketet". Men vackert var det. Och jag kysste Mary på tolvslaget.
 
Tyvärr orkade jag inte längre. Börjar jag bli gammal? Hur som helst så avrundade vi efter det och när vi gick i säng la sig Puffen mellan mig och Mary istället för vid Marys fötter. Han var nog lite rädd, lillstackaren. Mischa var fascinerad av fyrverkerierna och Wilma brydde sig inte alls. Tala brydde sig nog inte särskilt heller. Men Puffen blir orolig när det smäller sådär. Jag satt och var asförbannad på de som fyrade av fyrverkerier innan tolvslaget.
 
Idag är jag bara trött och har massor av disk och plock att göra. Jag har valt att vänta med det tills imorgon när jag har boendestöd. Mary har åkt tillbaka till avdelningen. Det är skönt att slippa vara bakis en dag som denna, men jag orkar inte göra någonting. Jag ser på TV och lunkar på i sakta mak. Imorgon blir bättre, jag lär ha mer energi då.
 
Jag önskar dig ett gott nytt år!
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Gott nytt år! :)

2014-01-07 @ 09:53:16
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: