Mycket och lite.

2014-01-05 @ 18:43:46
Jag har inte skrivit tidigare idag för att jag haft för mycket att skriva om. För mycket som händer och inte händer. En sådan där dag som man kämpar sig igenom. Jag kan knappt vänta tills jag får gå i säng och sova igen. Det är på den nivån just nu, jag vill bara sova.
 
Jag är på sätt och vis både likgiltig och extremt engagerad. Det kanske låter konstigt, och det är ganska konstigt faktiskt.
 
Idag har jag sovit, gått med Puffen, varit på macken en säng och sett film. Det blir nog en film till innan jag kraschar i sängen. Jag har svårt för att läsa, svårt att fokusera. Jag känner mig rätt så ensam just nu. Jag trodde på allvar att jag skulle bli galen vid en tidpunkt idag men här är jag, inte tokig.
 
Man behöver sådana här dagar för att uppskatta de bra dagarna.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: