Ingen god jävla morgon.

2014-01-16 @ 16:03:32
Jag avskyr mornarna. Jag avskyr de första timmarna då jag är i startfältet och inte riktigt orkar med. Det är inte så enkelt att ligga kvar i sängen heller, för mardrömmarna befolkar min sömn. De är så sjukt vridna att jag blir rädd för mig själv och mitt undermedvetna.
 
Jag är rädd ungefär hela tiden nu. Jag vill inte berätta vad jag är rädd för, men vissa saker kanske du kan räkna ut, om du vill. Den största hemligheten, den skrämmer nog mig nästan lika mycket som det värsta scenariot.
 
Boendestödet var här idag och det var väldigt välkommet. Jag gillar P, hon är en riktig nörd och påminner om min bror. Jag bytte i kattlådorna, dammsög och stökade undan så gott jag kunde medan hon diskade. Sedan gick vi till macken där jag köpte diverse saker och snus.
 
Imorgon beger jag mig. Antingen åker jag till föräldrahemmet eller blir insydd på psyk, så enkelt är det just nu. Jag hoppas på det första alternativet. Jag ska prata (så gott jag kan) med min läkare och jag är medveten om att han har sista ordet. Det känns läskigt. Men ändå tryggt? Jag litar ju på den där personen. Vågar jag lita på honom i det här läget?
 
Det finns inte en chans att jag går med på en inläggning. Jag vet inte om det är vad jag behöver och jag är hur som helst allergisk mot slutenvården. Men som sagt, sista ordet är inte mitt.
 
Jag har redan sagt för mycket. Nu ska jag återgå till mitt glas cola och fundera på vad jag ska spendera kvällen med. Antagligen lär jag dejta TV:n och packa inför morgondagen. Ta hand om djuren.
 
Låsta bloggen uppdateras varje dag typ.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: J

Jag skulle gärna vilja läsa din låsta blogg. Men om den endast finns för dig själv och dina närmaste är det självklart okej om jag inte får läsa den.
Jag hoppas att det snart vänder för dig!! *styrkekramar*

2014-01-16 @ 16:26:05
URL: http://abhorredbythemoon.blogspot.se
Postat av: psykologstudent

jag har också länge tänkt att jag gärna skulle vilja läsa din låsta blogg, men förstår också att det kanske mer är något för dina närmaste.

jag är en psykologstudent som följt din blogg ett tag och tycker det är otroligt givande att få följa med under din resa.

om det känns okej för dig skulle jag som sagt gärna läsa din låsta blogg, men annars följer jag dig här ändå. kämpa på!

2014-01-16 @ 18:31:14
Postat av: Annelie

Jag skulle gärna vilja läsa din låsta blogg, men bara om det känns okej för dig. Hoppas du får må bättre snart. Kram!

2014-01-16 @ 22:50:22
Postat av: Lina

Hej!
Jag skulle vilja, som dom andra, också läsa din låsta blogg. Har följt dig under många år nu. Det blir ganska många år. Och jag bryr mig om dig. Förstår om du inte vill lämna ut lösen och så. Men vill du så ska du veta att jag uppskattar det.
Jag hoppas du är på en säker plats nu. Kramar

2014-01-17 @ 23:29:14
URL: http://linasarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: