Imorgon.

2014-01-06 @ 20:41:20
Jag ser verkligen fram emot morgondagen. Det är farligt, men jag kan inte hjälpa det. Det blir julafton igen, den här gången med Mary. Mandelpotatis med prinskorv, prasslande paket och film. Mys.
 
Just nu sitter jag och planerar för veckan. Hur det går imorgon kommer nog bestämma allt. Jag får se hur jag gör då... För såhär kan jag ju inte ha det. Jag kan inte sitta här och isolera mig.
 
Jag har problem, för jag har snart slut på Solian och de var tvungna att beställa det på Apoteket. Jag får tyska paket eftersom det är ett licenspreparat och inte vanligt i Sverige. Apoteket skulle skicka ett SMS när det kommer, men det blir tidigast på onsdag. Jag riskerar att bli utan och jag vet inte vad jag ska göra i sådana fall. Kanske måste jag halvera dosen för att det ska räcka, men det är inte så bra det heller. Det blir svårt helt enkelt. Hur kommer jag att reagera på att inte ta den? Jag är inte uppe i en hög dos ännu, inte ens behandlande dos, vilket är till min fördel. Vi får se.
 
Imorgon ska jag ta mig en dusch och göra mig fin för min blivande fru. Det blir nog lugnt och fint om vi bara får vara ifred.
 
Nu ska jag se på Vevo Presents Lady GaGa. Jag ÄLSKAR musik-DVD:er och liknande. Det finns inte mycket bättre. Och nya Lady GaGa är riktigt bra ska ni veta.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: