Ända in i själen.

2014-01-03 @ 16:45:33
 
 
Så irriterande. Jag är ensam hemma och jag vill tvätta, men alla tvättider fram till tisdag är tagna. Jag trodde att jag skulle vara ganska unik som vill tvätta under helgen i jultider, men - nej. Då får jag väl sysselsätta mig med något annat i städväg, som dammsugning och sådant.
 
Jag ser på Sagan om konungens återkomst och väntar. Väntar på vad? Bättre tider. Jag har mycket tid att slå ihjäl men dåligt med ork. Jag skulle kunna vara ute på krogen ikväll. Jag saknar det. Jag saknar att gå ut och dansa natten igenom, leva! Mitt nyårslöfte ska inte vara fixerat vid olika saker, men jag ska verkligen försöka ta mig ut mer. Göra mer. Leva mer. Umgås mer. Vara mer social på ett normalt sätt. Åh, så jag längtar efter det!
 
Men ikväll tar jag det bara lugnt. Kanske påtar på lite här hemma. Det känns som att någonting fattas... men jag vet inte vad. Jag har ingen aning. Jag trodde att det var socker eller snus, men jag har båda. Det är något annat. Jag känner mig så tom i själen. Jag måste fylla mig själv med andlighet. De fem spetsarna i ett pentagram, de fyra väderstrecken och själen. Jag börjar nu. Nu tänder jag ljusen och skapar skuggor mot väggarna. Nu och framöver.
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Tror att studenterna kommit tillbaka från sina jul/nyårsfiranden med en massa skitiga kläder ;)

2014-01-05 @ 09:29:50
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2014-01-05 @ 09:34:46
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: