Välkommen tillbaka till skrivarstugan.

2014-02-23 @ 18:58:41
Innan jag tar upp mitt skrivande igen måste jag läsa igenom det som redan är skrivet, vilket är en hel del i och med att jag är klar med ungefär 75% av arbetet. Det ska bli roligt att skriva mer strukturerat och samlat igen, jag är aldrig så samlad som när jag skriver. Det här projektet håller mig igång.
 
Jag har saknat mina karaktärer. Att skriva är som att ha ett dockhus med dockor som får liv och de berättar hela historien för mig. Jag sätter dem i olika situationer och de reagerar. Det är roligt och givande.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Åh, jag älskar också att skriva. Det är en oumbärlig verklighetsflykt. Kul att du är tillbaka på banan igen!

2014-02-24 @ 01:19:01
URL: http://bulldozer.blogg.se/
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Kul att du har kommit i gång med skrivandet igen! :) kram

2014-02-26 @ 19:15:26
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: